Total Jordan announced a new partnership with George Abu Zeid & Co. as a new distributor for lubricants in Jordan.
 
The agreement, which commences early April, 2018, ushers in a new partnership that will enable Total Jordan to meet the fast-growing customer demand for its high-quality lubricants while simultaneously strengthening the company’s customer portfolio. The market knowledge that George Abu Zeid & Co. possesses combined with Total Jordan’s leading-edge products and lubricants will increase customer access to high-performance lubricants with confidence and contribute to the company’s ongoing long-term development in the country.
Speaking at the signing ceremony, Total Jordan Managing Director Adil Ouriaghli said, “This cooperation agreement with George Abu Zeid & Co. comes at an opportune time, with consumer demand for quality, efficient and well-priced offerings at an all-time high. We look forward to further cooperation between our two companies.”  
George Abu Zeid & Co. is renowned for its established supply chain, logistics system and widespread geographic coverage that will reinforce Total Jordan’s ability to meet the growing need for high quality lubricants. George Abu Zeid & Co. currently operates warehouses and branches all over the country including in key areas such as Marka, Qweismeh, Abu Alanda, Irbid, Al Bayader, and soon in Aqaba, which will enable customers to receive rapid, efficient and reliable delivery and logistical support.
George Abu Zeid’s & Co. technical expertise, strong knowledge of the local automotive and lubricant industry and experience in marketing automotive spare parts, lubricants and services makes it a good match for Total Jordan and its high-quality standards.

 

توتال الأردن تعلن عن شراكة جديدة مع  شركة جورج أبو زيد و شركاه
 
أعلنت شركة توتال الأردن، إحدى شركات التسويق النفطية الرائدة في الأردن، عن توقيعها اتفاقية شراكة مع شركة جورج أبو زيد و شركاه لتوزيع زيوت توتال للسيارات في الأردن.
ومن شأن هذه الشراكة الجديدة التي دخلت حيز التنفيذ مطلع نيسان الجاري، تمكين توتال الأردن من تلبية الطلب سريع النمو على زيوت التشحيم عالية الجودة وفي نفس الوقت زيادة عدد عملاء الشركة. وتسهم  معرفة السوق التي تمتلكها  جورج أبو زيد جنباً إلى جنب مع منتجات وزيوت توتال الرائدة، في زيادة وصول العملاء إلى زيوت التشحيم عالية الأداء، إضافة إلى مساهمة توتال الأردن في التنمية الشاملة  للبلاد على المدى الطويل.
وفي كلمته خلال حفل التوقيع، قال المدير العام لشركة توتال الأردن، عادل الورياغلي :" "تأتي اتفاقية التعاون هذه مع جورج أبو زيد في الوقت المناسب، حيث الطلب المرتفع من المستهلكين على عروض عالية الجودة وفعالة وبأسعار جيدة في كل الأوقات. ونحن نتطلع في توتال الأردن إلى مزيد من التعاون بين الشركتين".
تشتهر شركة جورج أبو زيد و شركاه التي تعمل في سوق السيارات الأردني منذ أكثر من 50 عاما، بسلسلة التوريد والخدمات اللوجستية والانتشار الجغرافي الواسع لفروعها، مما سيعزز من  قدرة توتال على تلبية احتياجات السوق المحلي المتزايدة من مواد التشحيم عالية الجودة. تدير شركة جورج أبو زيد وشركاه حاليًا مستودعات وفروع في مناطق رئيسية مثل ماركا ,البيادر , القويسمة ,أبوعلندا وإربد وقريباً في العقبة، مما سيمكن العملاء من الحصول على الدعم الفني  السريع والفعال والموثوق.
إن خبرة شركة جورج أبو زيد وشركاه الفنية ومعرفتها القوية بصناعة السيارات وزيوت التشحيم المحلية والخبرة في تسويق قطع غيار السيارات ومواد التشحيم والخدمات تجعلها الشريك المثالي لـ توتال الأردن.